Μήπως αναγνωρίζετε αυτό το λυκόσκυλο;



Aγαπητοί Φίλοι, 

Παρακαλώ θερμά όποιoς γνωρίζει κάτι (τυχαίως ή ενσυνείδητα)από το κατωτέρω ιστορικό του Γλύκου μου (όμορφος λύκος 25 κιλών βλ. φωτό) να με πληροφορήση άμεσα στα: Κιν. τηλ. 6906 659 918, ή στο e-mail etkykfos@hotmail.com. Επίσης λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε, εάν έχετε facebook, στο www.facebook.com/etkykfos  όπου θα δείτε καλύτερα τον Γλύκο σε video (και φωτό) που έχω αναρτήσει στις φωτογραφίες του χρονολογίου μου: 

Ο Γλύκος μου πριν δυόμισυ χρόνια (τέλη Αυγ. 2011) που αρρώστησα, ήταν οκτώ και μισό χρόνων (όταν ήταν τριών ήταν αδέσποτος και τον περιέθαλψα, αλλά μάλλον με "επέλεξε" αυτός τότε για αφεντικό του, αφού τριγύριζε επί πολύ χρόνο έξω από το σπίτι) και από όσα μου είπε συγγενής που τον έδωσε, δόθηκε σε μια φιλοζωϊκή της Εύβοιας και μετά τον πήρε από εκεί, από όσα μου είπαν τότε πάντα, κάποιος εκπαιδευτής σκύλων (μου είπαν ότι είχε και κυνηγητικά σκυλιά) που έχει κτήμα στα Βασιλικά και ενώ αυτός τον έδωσε σε συγγενή του, ο λύκος ξαναγύρισε στον πρώτο. Αυτά γνωρίζω μόνον.


Είχε περάσει τότε εγκεφαλικό και του έκανα θεραπεία με χάπια, ενώ είχε σταματήσει να γαβγίζει, κάτι που με βάζει σε αμφιβολίες εάν τον επέλεξαν να τον κρατήσουν, αφού είχε πρόβλημα. Παρά ταύτα είχε πολλά χαρίσματα, άκουγε διαταγές, ήταν υπάκουος και με καλά αισθήματα, αφού πιστεύω πως και τα ζώα χωρίζονται σε "καλά" και "κακά" (ανάλογα με τα αφεντικά βέβαια και πώς περνούν) και το κυριώτερο με αγαπούσε και τον αγαπούσα.

Τώρα εδώ και λίγους μήνες, σιγά-σιγά το πρόβλημά μου έχει σχεδόν ξεπεραστή, γιατί μου έχει μείνει μια χρόνια κνίδωση από τα φάρμακα που την παρακολουθώ ιατρικά, όπως και την κυρίως πάθηση. Γι'αυτό αποφάσισα να τον αναζητήσω και εάν χρειασθή και μόνον εάν ΔΕΝ περνάει καλά, να τον πάρω από όπου βρίσκεται.
 
Το θέμα είναι ότι εάν όντως ισχύουν τα πιο πάνω.. Εάν όντως περνάει καλά, δεν θέλω να ενοχλήσω ούτε το νέο αφεντικό του και βέβαια ούτε τον Γλύκο μου, αφού είχε ήδη και κλονισμένη υγεία. Εάν όμως δεν περνάει καλά ή δεν ισχύουν αυτά που μου εξιστόρησαν και είτε «κακόπεσε», είτε είναι γέρος και κάπου παραπεταμένος, τότε θα τον ήθελα και πάλι, εάν ζη βέβαια μετά από τόσον καιρό.
Το θέμα θα το κοινοποιήσω και σε φιλοζωϊκές της περιοχής της Εύβοιας-Χαλκίδας κλπ. για πιθανή βοήθεια στην εύρεσή του.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ, ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ .

ΕΛΕΝΗ Τ.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld