Με λένε Τότο (καθαρόαιμο Segutsio Italiano) και ψάχνω σπίτι


Με λένε Τότο και είμαι ένας 3 ετών αρσενικός καθαρόαιμος Segutsio Italiano λίγο περήφανος στα αυτιά… δηλαδή έχω χαμηλή ακοή. Είμαι πολύ χαδιάρης, τρυφερός και θέλω αγκαλίτσες… Τι και εάν είμαι 30 κιλά? Δεν δικαιούμαι αγκαλιές? Μέχρι πριν λίγο καιρό είχα για ιδιοκτήτη έναν κυνηγό αλλά επειδή δεν ακούω καλά θύμωσε μαζί μου και με πέταξε στο δρόμο. Τώρα φιλοξενούμε προσωρινά και ψάχνω για μια οικογένεια που θα με αγαπήσει και δεν θα την ενδιαφέρει η αναπηρία μου. 


Εάν ενδιαφέρεστε να γνωριστούμε με προοπτική να με υιοθετήσετε μπορείτε να στείλετε mail στο iris.kalfopoulou@hotmail.com ή να πάρετε τηλέφωνο στο 6944 867690 ή στο facebook

Αδέσποτη Ζωη / Stray-Life.gr Αριθμός Έγκρισης Πρωτοδικείου 4606 / 2011

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld