Ο Vinsi που ζούσε σαν φάντασμα 5 χρόνια αναζητά σπίτι φιλοξενίας




Ειμαι ο VINSI ( INVISIBLE ) ο κατατρεγμενος σκυλος απο τα Μεγαρα. Ειμαι πλασμενος να αγαπω μεχρι θανατου. Στα 5 περιπου χρονια που υποτιθεται οτι εχω ζησει, εχω γνωρισει μονο ανελεητο κυνηγητο και εγκαταλειψη απο τους διποδους γηινους. 


Κανεις δεν ασχοληθηκε ποτε μαζι μου, μεγαλη ιστορια, που ποτε δεν θα μαθετε. Απο τις κακουχιες αρρωστησα βαρια και τοτε τα πραγματα χειροτερεψαν. ΟΛΟΙ ελεγαν ποσο ασχημος ειμαι και εφευγαν ακομα πιο μακρια για να μην κολλησουν κατι. Τα ματια τους εβλεπαν μονο την ΕΜΦΑΝΙΣΗ και ποτε την ΨΥΧΗ μου. ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ πλησιαζε αλλά δεν με ενοιαζε, λυτρωση θα ηταν για μενα. Οι δυναμεις μου με εγκατελειπαν ολο και περισσοτερο. 


Ξαφνικα ....εγιναν ολα τοσο γρηγορα. Ειμαι ασφαλης σε ενα μερος, περιποιουνται τις πληγες μου, μου δινουν φαρμακα και φαγητο. Ερχονται ανθρωποι και με χαιδευουν, μου μιλανε τρυφερα και μου λενε να το παλεψω γιατι η ζωη εχει και την οψη της ΑΓΑΠΗΣ. Μου λενε πως θα ξεχασω τους πονους μου και η ψυχη μου θα γαληνεψει. Σημερα βγηκαν ΟΙ ΒΙΟΧΗΜΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ και ειναι ΟΛΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ. Θα πρεπει να παιρνω φαρμακα για πολυ καιρο αλλά θα τα καταφερω. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ, το μονο που θελω ειναι να μεινω εδω με αυτους τους ανθρωπους, τους δικους μου ανθρωπους..

Πληροφ. Σοφια 6977634859, Λεωνιδας 6934699449, Ντοριαννα 6947779880 ή στο Φβ.

1 σχόλιο:

  1. αχου!!! Να βαλετε μια αγγελια στις φιλοζωικες ομαδες στο fb με τα στιχεια του μιπος βρεθει ενα σπιτι γι'αυτο το αγγελουδι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld