Η Ashley ψάχνει οικογένεια


Mε λένε ASHLEY, είμαι 18 μηνών στειρωμένη, εμβολιασμένη και σκάω από υγεία. Όμως δεν θέλω να ζω πια στο καταφύγιο! Όλο διαλέγουν κάτι κουταβάκια, κάτι μικροσωμάκια, τι κι εγώ 23 κιλά είμαι... Τι θέλετε; Να κάνω δίαιτα για να με πάρετε; Δεν είμαι χαδιάρα στους ξένους κι έτσι αυτοί διαλέγουν όλο άλλα σκυλάκια...

Όμως στην Εύη που την αγαπώ και με φροντίζει, μόλις φύγουνε όλα τα χαζοχαρούμενα, όταν κάθεται κουρασμένη σε μια γωνιά είμαι εγώ που πάω και της κάνω χαδάκια και αγαπούλες γιατί τότε νοιώθω ότι το χρειάζεται! Αν θέλεις έναν άνθρωπο...εεεε σκύλο θέλω να πω σύντροφο στα δύσκολα και όχι ένα χαζοχαρούμενο κουτάβι, σε παρακαλώ πάρε με σπίτι σου! Αρ. μικροτσίπ 900032001831258.

Τηλ. 6944 50 24 50 Εύη ή στο Fb.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld