Aπλώς ενα σκυλί...

Μερικές φορές, μου λένε, "ηρέμησε είναι απλά ένας σκύλος", ή, "είναι πολλά έξοδα για ένα σκύλο". Δεν καταλαβαίνουν την απόσταση που έχει διανυθεί, τον χρόνο που χρειάστηκε, και ο κόπος που συνεπάγονται για "απλώς έναν σκύλο".

Ορισμένες απο τις πιο υπερήφανες στιγμές μου προήλθαν "ακριβώς απο ένα σκύλο". Πολλές ώρες μου περάσανε με συντροφιά έναν "απλό σκύλο", αλλά ποτέ δεν αναστέναξα.

Ορισμένες από τις πιο θλιβερές στιγμές μου να έχει προέλθει από «μόνο ένα σκυλί," και σε εκείνες τις ημέρες του σκότους, το απαλό άγγιγμα του "μόνο ένα σκυλί" μου έδωσε την ανακούφιση και τον λόγο για να ξεπεράσω την ημέρα.

Αν, επίσης, πιστεύουν ότι είναι "απλά ένας σκύλος", τότε θα καταλάβουν πιθανώς φράσεις όπως το "απλά ένας φίλος", "μόνο μια ανατολή," ή "απλά μια υπόσχεση." "Μόνο ένα σκυλί" φέρνει στη ζωή μου την ίδια την ουσία της φιλίας, της εμπιστοσύνης, και καθαρή αχαλίνωτη χαρά. "Ακριβώς ένα σκυλί» αναδεικνύει τη συμπόνια και την υπομονή που με κάνει ένα καλύτερο άνθρωπο.

Λόγω του "απλά ενός σκύλου" θα ξυπνήσω νωρίς, θα κάνω μεγάλες βόλτες που θα μου δώσουν υγεία στο μέλλον. Έτσι, για μένα και τους ανθρώπους, όπως εγώ, δεν είναι «απλώς ένα σκυλί" αλλά μια ενσάρκωση του όλες τις ελπίδες και τα όνειρα για το μέλλον, η τρυφερές μνήμες του παρελθόντος, καθώς και την καθαρή χαρά της στιγμής.

Το "απλά ένα σκυλί" βγάζει το τι είναι καλό απο μένα και απορροφά τις σκέψεις μου μακριά από τον εαυτό μου και τις ανησυχίες της ημέρας.

Ελπίζω ότι κάποια μέρα να μπορούν να καταλάβουν ότι δεν είναι "απλά ένας σκύλος", αλλά το πράγμα που μου ανθρωπιά και να με κρατά από το να είμαι "απλά ένας άνθρωπος."

Έτσι την επόμενη φορά που θα ακούσετε τη φράση "απλά ένα σκυλί." απλώς χαμογελάστε, επειδή «απλά δεν καταλαβαίνουν."

ΠΗΓΗ: labradors.gr

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld