Έχετε δει ποιο όμορφο μωρό από την Σφήνα ;


Γεία σας είμαι η Σφήνα η αδερφούλα της Σκόνης που μόλις υιοθετήθηκε.. ζηλεύω πολύ θέλω και γω ένα σπιτάκι και μια μανούλα να με φροντίζει! Είμαι η πιο μικροκαμωμένη και θέλω να σφηνώσω στην αγκαλιά σας!!!
Είμαι κοριτσάκι, αυθεντικό ημίαιμο κουταβάκι 1,5 μηνών θα γίνω μεσαίου μεγέθους 12-15 κιλάκια.
Μην με αφήσετε να περιμένω για πολύ εεε?Πέρασα πολλά αυτές τις λίγες μέρες της ζωής μου, κάποιος ήθελε να μας βάλει στα σκουπίδια και ευτυχώς η προσωρινή μας μαμα μας γλύτωσε απο το θάνατο, δώστε μου μια ευκαιρία να ζήσω όπως μου αξίζει!
Αν θέλετε να μπω Σφήνα στη ζωή σας πάρτε τηλ 6972267075
Θα δωθεί σε φιλόζωους με συμβόλαιο υιοθεσίας.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld