Ο Λάζαρος είναι ένας κούκλος!Υιοθετήστε τον και θα σας κλέψει την καρδιά!




Εγω ποτε θα βρω το δικο μου σπιτι?
Με λενε Λαζαρο και το ονομα μου δεν ειναι τυχαιο, καθως το Μεγαλο Σαββατο με αφησαν σε ενα κηπο και απο τοτε περιμενω την δικη μου "Ανασταση" .Ενα δικο μου σπιτι, μια δικια μου οικογενεια.Τωρα μενω αθηνα αλλα δεν τα παω καλα με τον αλλο σκυλο και συνεχεια εχουμε καυγαδες για ολα!!Οπότε δεν θα μεινω εκει για πολυ ακομα!
Υιοθετησε με και δεν θα το μετανοιωσεις!Θα ειμαι συντροφος ζωης!
Εχω κανει το 1ο εμβολιο μου, εχω παρει τα χαπακια μου και ειμαι ενας πανεμορφος κουταβος διασταυρωσης ροτβαιλερ-λυκοσκυλου!Λοιπον τι λες????
Πληροφ. Kalli_1989@yahoo.gr και 6945970741

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld