Όταν πέθανε ο σκύλος μου...


Όταν λοιπόν πέθανε ο σκύλος μου,ψόφησαν όλοι οι υπόλοιποι γύρω μου! Βλέπεις πόσο ύπουλη είναι η γλώσσα μας; Εσύ πεθαίνεις, αυτό ψοφάει..


Δύο ευφυέστατα μελαγχολικά μάτια στέκονται μπροστά σου και χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση,είναι έτοιμα να σου μεταδώσουν καθαρά το ένστικτό τους. Ερέθισμα-αντίδραση στην πιο καθαρή του μορφή. Όπως ακριβώς λειτουργούν όλα μέσα στη φύση.

Θυμάμαι τον σκύλο μου να κοιμάται όλη νύχτα δίπλα μου επειδή απλά ήμουν άρρωστος.

Τον θυμάμαι να μη μ'αφήνει να βγω από το σπίτι και τον αφήσω μόνο του,τα μάτια του πάντα μελαγχολικά.

Τον θυμάμαι να ακουμπάει στο πόδι μου την μουσούδα του και να του είναι απλά αρκετό.

Τον θυμάμαι ακόμα να γκρεμίζει την πόρτα όταν άκουγε τον ήχο από τα κλειδιά μου.
 
Τον θυμάμαι να μην πίνει ούτε σταγόνα νερό όταν δεν ήμουν εκεί.
 
Τον θυμάμαι να με κοιτάει σαν ζητιανάκι την ώρα που τρώω,κι ας έχει φάει του σκασμού.
 
Τον θυμάμαι να έχει εφιάλτες τα βράδυα και να κλαίει στον ύπνο του.  

Τον θυμάμαι να με κυνηγάει παντού για να μου πάρει τα παπούτσια.
 
Τον θυμάμαι να αργοπεθαίνει και να ζητάει μόνο να με δει...
 
Τον θυμάμαι απλά να είναι εκεί...

Εσύ όμως..

Θυμάσαι που τον πάτησες στον δρόμο;

Θυμάσαι που τον αγόρασες και τον παράτησες μετά για να πας τις διακοπές σου;

Θυμάσαι τα γυαλιά που έβαλες στον κιμά και τον άφησες μετά να βγάζει αίμα και αφρούς από το στόμα;

Θυμάσαι που τον χτυπούσες με μανία και χωρίς λόγο,απλά έτσι γιατί γούσταρες;Είσαι ζώο δυνατό ε;

Θυμάσαι που για τα φράγκα τον αγρίευες και μετά τον έβαζες να φάει τις σάρκες των άλλων σκυλιών;

Θυμάσαι που πίστευες πως ήσουν πιο καθαρός από αυτόν;(Τι θα ξεπλύνει τη βρώμα σου άραγε;)

Θυμάσαι την μάνα σου να σου λέει όταν ήσουν παιδί να μην πλησιάζεις τα σκυλιά;

Θυμάσαι που δε σ'αγάπησε κανείς;

Θυμάσαι που δεν αγάπησες κανένα;
 
Τι λες; Δεν σ'ακούω.. Α,θυμάσαι μόνο τα σημαντικά!
 
Απάντησε μου όμως σε μια απλή ερώτηση...

Ποιος ψόφησε τελικά;


5 σχόλια:

  1. Ωραιο κειμενο και αληθινο .....μπραβο φιλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ !ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΣΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ψοφησε... απλα ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ ποτε.. ζωη ειναι να γευεσαι τους αλλους, να αγγιζεις, να σε αγγιζουν, να δινεις κ να παιρνεις χαδια, αγκαλιες, βλεμματα, ηχους κ λογια, βλεμματα, πραξεις κ συμπεριφορες φιλιας κ αγαπης κ τρυφεροτητας... ΟΧΙ. ΤΟ ΞΕΡΩ. ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ ΠΟΤΕ. ΑΠΛΑ, ΥΠΗΡΞΕ. Σαν ενα τιποτα... γιατι ακομη κ ο τοιχος ειναι εργο ανθρωπου, δεχεται τον ηλιο, τη βροχη, το αερα... κ η πετρα.. κ ολα.. ζουν μαζι μας. ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ. ΜΗ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ψοφησε... απλα ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ ποτε.. ζωη ειναι να γευεσαι τους αλλους, να αγγιζεις, να σε αγγιζουν, να δινεις κ να παιρνεις χαδια, αγκαλιες, βλεμματα, ηχους κ λογια, βλεμματα, πραξεις κ συμπεριφορες φιλιας κ αγαπης κ τρυφεροτητας... ΟΧΙ. ΤΟ ΞΕΡΩ. ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ ΠΟΤΕ. ΑΠΛΑ, ΥΠΗΡΞΕ. Σαν ενα τιποτα... γιατι ακομη κ ο τοιχος ειναι εργο ανθρωπου, δεχεται τον ηλιο, τη βροχη, το αερα... κ η πετρα.. κ ολα.. ζουν μαζι μας. ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ. ΜΗ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld