Ζίγια, μια λυκοσκυλίνα πειρασμός!


Γειά σας, είμαι η Ζίγια μια υπέροχη λυκοσκυλίτσα! Κάποτε με αγοράσανε και μου τάξανε ενα υπέροχο ζεστό σπιτάκι αλλά αντί γι'αυτό με παρατήσανε..Ήμουν τοσο θλιμμένη και μόνη χωρίς φαγητό και νεράκι αλλά ευτυχώς κάτι καλά παιδάκια με μαζέψανε και μου είπαν οτι θα μου βρούνε ενα παντοτινό σπιτάκι! Είμαι 3-4 μηνών και ψάχνω την δική μου οικογένια!
 

Η Ζίγια θα δοθεί με συμβόλαιο υιοθεσίας απο το Προ.Στ.α.Τ.Ε.Υω. Απαραίτητη προϋπόθεση για την υιοθεσία της μικρής λυκοσκυλίνας, είναι η τοποθέτηση μικροτσίπ και η συμφωνία όσον αφορά την στείρωση του ζώου (όταν έρθει η κατάλληλη ηλικία).

Πληροφ. 6981051524 ή στο Fb

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω
ΠΡΟσωρινή ΣΤέγη σε ΑδέσποΤΕς ψΥχές τΩρα!!!! FOSTER HOMES FOR STRAY ANIMALS
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα! η Ζίγια έχει ήδη σοβαρά ενδιαφερόμενη οικογένεια στην Αθήνα, αν τελικά υιοθετηθεί, θα ενημερώσουμε! Ευχαριστούμε για την δημοσίευση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld