Ο ηλίθιος κι ο πανηλίθιος

 
Ηλίθιος: Αααα καλέ, τι μάρκα είναι αυτό;

Πανηλίθιος: Από τις πιο ακριβές, με πέντε γκρι!

Ηλίθιος: Ααααα..και πως το λένε, ντε;

Πανιλήθιος: Κοίτα να ιδείς..ξεχνάω! Α, ναι..τσωτσώ! 
 
Ηλίθιος: Τσωτσώ, ε! Γαλλικό θα'ναι..Να σου πω, άμα το ζευγαρώσεις θα μου δώκεις κι μένα ένα;

Πανηλίθιος: Ναι, αμέ, σε σένα που είσαι φίλος θα δώκω, τα άλλα όμως θα τα πουλήσω!

Ηλίθιος: Έλα, ρέι! Και πόσα πιάνει το ένα;

Πανηλίθιος: Α, ξαρτάται..αλλά κάνα 400άρι σίγουρα! Οπότε 400x7 πες..θα βγάλω μια κάνα τριχίλιαρο!

Ηλίθιος: Τι λες ρε φιλαράκι! Μια χαρά..2 φορές το χρόνο να τη ζευγαρώσεις, ξεμπέρδεψες!

Πέντε μήνες μετά

Ηλίθιος: Φιλαράκι, επειδή είσαι είσαι συ το κάνω να ξέρεις. Αν ήταν άλλο θα το ξαμόλαγα στο δρόμο και μην το είδατε τον Παναή!

Πανηλίθιος: Γιατί ρε φιλαράκι, τι έγινε;

Ηλίθιος: Κατουράει μέσα, κάνει ράνει,αφήνει τρίχωμα, κλαίει, γκρινιάζει..μου'χει σπάσει τα νεύρα!
 
Πανηλίθιος: Ε, ρε φιλαράκι..κι εμένα έτσι κάνουν, αλλά τα κλειδαμπαρώνω στο μπαλκόνι, και τελείωσε το θέμα.

Ηλίθιος: Δεν μπορώ εγώ να μου βρωμίζουν το μπαλκόνι, πάρτο πίσω, σου λέω!

Πανηλίθιος: Ε, καλά ρέι, θα το πάρω, μην κάνεις έτσι!

Ηλίθιος: Δεν μου λες, εκείνοι οι άλλοι 6 που τους τα πούλησες, το ξέρουν ότι βρωμίζουν και γκρινιάζουν;

Πανηλίθιος: Ε, κι αματις δεν το ξέρουν..θα το μάθουν!

Ηλίθιος: Καλά, και δεν σε πειράζει που θα τα αμολήσουν στο δρόμο, αργά ή γρήγορα;

Πανηλίθιος: Έλα μωρέ, εκεί θα κολλήσουμε τώρα, θα φτιάξουμε άλλα, πιο καινούργια!

Ηλίθιος: Ναι, αλλά να μην τα κάνουν καθόλου και να μην βγάζουν κιχ!

Πανηλίθιος: Θα ρωτήσω τον κτηνίατρο μου, αν γίνεται! Εκείνος με είχε πει να τα ζευγαρώσω, τότες που πρωτοπήρα τον σκύλο, έτσι κι αν έτσι...και θα σου πω. Άμα, τα καταφέρω να μην κατουράνε, να μην σκούζουν και να μην πεινάνε, να σου κρατήσω ένα; 


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld