Luna, 15 κιλά κουκλίτσα ψάχνει σπίτι!


Γειά σας. Με λένε Λούνα και έχω λαϊκή καταγωγή αλλά κατά βάθος είμαι γεννημένη για σαλόνια, σαβουάρ βιβρ και χαλιά Περσίας. Μου αρέσει πολύ η ζέστη και σε περίπτωση που λόγω κρίσης δεν έχετε θέρμανση, δε πειράζει, θα κάνω πέτρα την καρδιά μου και θα δεχτώ να με σκεπάζετε με ζακετάκια, μπλουζάκια και ότι άλλο ευκολύνεστε! 


Μπορεί να με βρήκαν στους δρόμους αλλά όλοι αναγνωρίζουν ότι είμαι γεννημένη πριγκίπισσα. Δε λερώνω, δεν γκρινιάζω, δεν πειράζω πράγματα (εκτός κι αν βάλετε μια φρατζόλα ψωμί μπροστά μου. Λυπάμαι αλλά έχω κι εγώ τα όρια μου). Στις βόλτες μου είμαι μια κυρία. Χαιρετώ όλα τα τετράποδα και κουνάω την ουρά μου αλλά δεν πιάνω μεγάλη κουβέντα γιατί δε θέλω να με σχολιάζουν!!! Κάνω την ανάγκη μου σύντομα όπως κάθε εκπαιδευμένος σκύλος. 



Παρά τα τεράστια χαρίσματα μου δεν έχει δεχτεί κανείς να μου δώσει έναν θρόνο στο σπίτι του. Έχω το σκήπτρο έτοιμο και ενώ άλλοι πληρώνουν για σκυλιά με τα δικά μου χαρίσματα, εμένα δεν.... Οι κακιές γλώσσες λένε οτι αυτό συμβαίνει επειδή είμαι μαύρη. Μα καλά δε βλέπουν τα άσπρα καλτσάκια μου? Ξέρετε πόσο κόπο κάνω να τα διατηρήσω καθαρά? Από τη στιγμή που κατάλαβα ότι είμαι γεννημένη για σπίτι, ακόμα κι όταν βρέχει έξω, πάω απο το πεζοδρόμιο για να μη πατήσω στις λάσπες και λερώσω. Μόνο καφέ δεν κάνω! Επίσης δε γαβγίζω γιατί όπως είπαμε είμαι μια κυρία (και μάλιστα μικρή κυρία...κάτω των 2 ετών)! Να θυμάστε κιόλας ότι είμαι και στειρωμένη εμβολιασμένη, αποπαρασιτωμένη και ζυγίζω μόνο 13-15 κιλά.


Για 1,5 μήνα διέμεινα σε πανσιόν διότι λόγω της ιδιαίτερης προσωπικότητας αλλά και εξωτερικής ομορφιάς μου τα αρσενικά δε με άφηναν σε ησυχία. Ειπανε οι άνθρωποι κάτι για οίστρο αλλά εγώ ξέρω πως έτσι κι αλλιώς έχω πέραση στο άλλο φύλο! Επίσης, έκανα θεραπεία για ερλιχίωση και πλέον μετά και από επαναληπτικές εξετάσεις αίματος έχω αποθεραπευτεί πλήρως. Ταυτόχρονα όμως διεγνώσθην με λεϊσμάνια 1/100-εξαιρετικά χαμηλή τιμή που κάνει την ύπαρξη της νόσου ύποπτη και όχι βέβαιη. Επιβάλλεται ο επανέλεγχος σε τρεις μήνες από το πέρας των πρώτων αιματολογικών. Εάν χρειαστεί θεραπεία, θα υπάρχει στήριξη από πλευράς των ανθρώπων που με φροντίζουν.




Δυστυχώς πλέον δεν έχω δυνατότητα διαμονής στην πανσιόν και πήγαινω από σπίτι σε σπίτι χωρίς να ξέρω αν και αύριο θα μπορώ να φιλοξενηθώ σε σπίτι ή αν θα επανατοποθετηθώ. Είμαι και πολύ συναισθηματική και δένομαι με τους ανθρώπους... Με πονάει όποτε τους αποχωρίζομαι... Ανησυχώ κυρίως πως θα αντέξουν εκείνοι ψυχολογικά χωρίς εμένα... Ελπίζω να βρουν τη δύναμη!

Ααααα! Θα γίνω μέλος της οικογένειάς σας με συμβόλαιο υιοθεσίας και την τήρηση όσων προβλέπει η νομοθεσία. Φιλοξενούμαι
στην Αναβυσσο.  

MICROCHIP: 941000014527604

Για να επικοινωνήσετε μαζί μου παρακαλώ στείλτε μειλ ή προσωπικό μήνυμα στην γραμματέα μου:

Τηλεφ. 6936640876
Εmail - mariamammou@hotmail.com
Facebook
Περισσότερες φώτο εδώ
Βίντεο


ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω. - ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld