Πανέμορφη γκριφονίτσα 4 μηνών ψάχνει σπίτι




Γεια σας! Ειμαι ενα κοριτσακι περιπου 4 μηνων. Τριγυρνουσα στο δρομο του Κουμ Καπι στα Χανια αναμεσα σε ανθρωπους που δε μου εδιναν σημασια και με τον κινδυνο να με χτυπησει αυτοκινητο. 


Μια καλη κυρια με βρηκε και με πηρε αγκαλια κι εγω αμεσως αποκοιμηθηκα στα χερια της γιατι ημουν πολυ κουρασμενη. Με πηρε σπιτι της και μου εδωσε νερο και φαι. Εχει και ενα σκυλακι που παιζουμε πολυ, αλλα εχει και ενα γατο που δε με θελει και μου επιτιθεται και φοβαμαι μηπως μου βγαλει τα ματια... 



 Η κυρια ομως λεει οτι δε μπορω να μεινω πολυ ακομα εδω γιατι γιατι με φιλοξενει κρυφα γιατι ο σπιτονοικοκυρης της λεει οτι θα τη διωξει αν με βρει εδω! Απ'οτι μου ειπαν μαλλον ειμαι γκριφον και μαλλον θα γινω μεχρι 15 κιλακια το πολυ. Ειμαι πολυ πολυ παιχνιδιαρα και πολυ φιλικη με καινουριους ανθρωπους και σκυλακια. Τρελαινομαι να μασουλαω παντοφλες και να κυνηγαω μπαλακια! 

Υπαρχει καποιος που να μπορει να μου δωσει μια ζεστη γωνιτσα στο σπιτι του? Θα ειμαι πολυ υπακουη καθως μαθαινω γρηγορα εντολες και ειμαι παρα πολυ εξυπνη!! Σας παρακαλω... Δε θελω να ξαναβρεθω στο δρομο!! Φοβαμαι... Η κυρια λεει οτι μπορει να με κρατησει αλλες τρεις μερες το πολυ οποτε βιαστειτε!!! Δε θα το μετανοιωσετε!!! 

Τηλ. επικοινωνιας: 6986572913 και 6973071070 ή στο Φβ.

  
Φιλοζωικος Συλλογος Χανιων '' Προστασια των ζωων '' - 105/30.03.2007

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld