Όταν η απώλεια αντιστρέφεται: Ετοιμοθάνατος κηδεμόνας ψάχνει νέο σπίτι για τον αγαπημένο του σκύλο

Κάθε αποχωρισμός είναι ένας μικρός θάνατος, αλλά κάθε θάνατος είναι ένας μεγάλος αποχωρισμός...

Η Πατ από το Κολοράντο πάσχει από καρκίνο και βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο. Ξέρει ότι πολύ σύντομα θα αποχωριστεί τον Σέρλοκ, το αγαπημένο της πίτ μπουλ. Και μόνο στην σκέψη ότι θα τον αφήσει πίσω, λυγίζει.

Η γυναίκα σύντομα θα χρειαστεί να μπει στο νοσοκομείο. Γνωρίζει πολύ καλά ότι οι μέρες που της απομένουν είναι απλά ένας αριθμός.. Για αυτό ακριβώς το λόγο, θέλει να βεβαιωθεί ότι ο Σέρλοκ θα βρει μια καινούργια οικογένεια που θα τον αγαπήσει όσο εκείνη.

Είναι η μοναδική ελπίδα που την κάνει να αισθάνεται καλύτερα. Η Πατ δεν θέλει σε καμία περίπτωση ο αγαπημένος της σκύλος να καταλήξει σε καταφύγιο. Για αυτό απευθύνει δημόσια έκκληση προκειμένου κάποιος να ανοίξει την αγκαλιά του για ένα γλυκό αγόρι που δεν μπορεί να κατανοήσει ότι σύντομα ο άνθρωπός του θα πρέπει να φύγει... 



2 σχόλια:

  1. ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΚΛΑΨΑ .ΕΧΩ 2 ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΣΚΟΛΑ ΝΑ ΑΛΑΞΟΥΝΕ ΑΦΕΔΙΚΟ ΕΔΩ ΠΟΤΕ ΛΙΠΟ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΤΡΟΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝΕ ΣΤΟ ΕΙΔΙΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΝΙΣΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΕΜΕΝΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ ΤΟΣΟ Α Γ Α Π Ε Ι ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΙ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΥΜΕ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΗΧΟ. ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΤΕΝΑΧΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΟΝΑΞΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΓΑΠΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝΕ ΑΥΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld