"ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΕΙΜΑΙ Ο ΛΙΝΟΣ!ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΗ.... "



"Γεννηθηκα πριν 2 μηνες, εγω και τα 4 αδελφια μου, στα λατομεια του ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ απο αδεσποτη μανουλα και πατερα...Ζουσαμε σε σπηλια που εφτιαξαν οι γονεις μας για να γεννηθουμε! Μεγαλωσαμε ομως και βγαινουμε στους χωματοδρομους του λατομειου, αναμεσα στα τερααααστια φορτηγα.ΦΟΒΑΜΑΙ πως μια μερα καποιο απ τα αδελφακια μου θα βρει ασχημο τελος!! Εγω ειμαι σε προσωρινη φιλοξενια και περιμενω καποιον να ΜΕ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ.Να με κανει ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟ!! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΜΟΝΙΜΟ ΣΠΙΤΙ!!!
ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ....Αν δεν θες να με υιοθετησεις ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ 3 ΑΔΕΛΦΑΚΙΑ ΜΟΥ, (το ενα εχει ηδη υιοθετηθει!!) ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΕΝΑ ΜΟΝΙΜΟ ΣΠΙΤΑΚΙ!! Αν υιοθετησεις εμενα, η κυρια Μαρινα που με φιλοξενει θα παρει αμεσως άλλο αδελφακι μου το υποσχεθηκε!!Θα γινουμε μικροσωμουλια, το πολυ 15 κιλακια.ΑΝΤΕ ΤΙ ΑΡΓΕΙΣ....ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ!!!
Τηλ. επικοινωνιας 6936862466 Μαριαννα


ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld