Χαρίζεται η όμορφη Καρμέλα, golden retriever


Η Καρμέλα είναι μα πανέμορφη σκυλίτσα golden retriver 2,5 χρονων, στειρωμένη, εμβολιασμένη, τσιπαρισμένη.Είναι μια πριγκηπισούλα λούτρινη ,φουντωτη και χνουδωτή, που ψάχνει μια οικογένεια να την αγαπάει και να την φροντίζει όπως της αξίζει!

Πληροφοριές που μας έστειλε ο ιδιοκτήτης της:

"Η Καρμέλα είναι ένα σκυλί πολύ καλού χαρακτήρα, φιλικό με όλους, και πολύ καλό με τα παιδιά! Έχει μάθει να ζει σε αυλή, έχει τα χαρακτηριστικά της φυλής (θέλει να κολυμπάει, να παίζει με μπάλες και να τις φέρνει στον άνθρωπο ο οποίος τις πετάει). Είναι πολύ έξυπνο και καλό, και έχει πολύ ενέργεια! Το έχω εκπαιδεύσει για βασική υπακοή, αν και δε νομίζω ότι αυτό έχει πρακτική σημασία για όποιον αναλάβει το σκυλί μετά από εμένα.
Είναι στειρωμένο και εμβολιασμένο από κτηνίατρο και έχει βιβλιάριο. Η ηλικία του είναι περίπου 2,5 ετών.
Δυστυχώς, δεν έχω πια αρκετό χρόνο για να περνάω μαζί του, και δεν ξέρω πότε θα ξαναβρώ χρόνο για αυτό!! Ζω μόνος μου και μόνο εμένα έχει για παρέα του."

Πληροφ. straysdokos@gmail.com ή στο facebook

 

7 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld