Κουταβίνα 40 ημερών ψάχνει άμεσα σπιτάκι

Την Βαρβάρα, η οποία βρέθηκε χθες όπως προδίδει και το όνομα, μάλλον την πέταξαν στον δρόμο Γραμματικού-Βαρνάβα την περασμένη Πέμπτη μαζί με τα 3 αδελφάκια της, τα οποία δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα. Μοιάζει πολύ με το σκυλάκι της φωτογραφίας στο μικρότερο του και είναι περίπου 40 ημερών. 

Ζει πλέον σε μια αποθηκούλα σε ένα χωράφι μίας ηλικιωμένης κύριας που ξεχειμωνιάζει στην Αθήνα (το θεωρώ ευγενική παραχώρηση αφού εγώ έχω ήδη σκυλιά στο σπίτι μου), μόνη της, και περιμένει να βρει ένα σπίτι. Ένα καλό σπίτι! Υπολογίζω ότι θα γίνει μεσαίου μεγέθους αλλά θα έχω νεώτερα μετά την επίσκεψή μας στον κτηνίατρο. Επίσης, όποιος μπορεί να μας βοηθήσει με φιλοξενία ή/και με λίγο από τον χρόνο του για να βρούμε τα υπόλοιπα (σημειώστε ότι η περιοχή είναι βραχώδης), παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου στο 6944760356 ή στο Fb.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld